S2B hoitamaan asiakaspalvelua ulkoistuskumppanina

8 syytä miksi?

#1 S2B hoitaa asiakkaidensa operatiiviset ja hallinnolliset haasteet asiakaspalvelun järjestämisen osalta niin nykyisille kuin uusillekin tuotteille ja palveluille – asiakkaalle vapautuu resursseja ydintoimintaan.

#2 Tehokas asiakaspalvelu on oma liiketoiminta-alueensa, joka vaatii jatkuvaa kehittämistä. S2B-yhteistyö vapauttaa asiakkaat keskittymään täysillä omaan ydinliiketoimintaansa

#3 Asiakaskokemuksen merkitys asiakkaan valintakriteerinä on vahvistumassa. S2B mahdollistaa osaavan, hinta-laatusuhteeltaan kilpailukykyisen henkilökohtaisen palvelun tarjoamisen digitaalisten palveluiden rinnalla.

#4 S2B:n energia- ja vesialan toimiala- ja järjestelmäosaaminen mahdollistaa järjestelmien käyttöönottoon, kehittämiseen ja hyödyntämiseen liittyvän resurssituen asiakaspalvelun lisäksi.

#5 S2B:n 260 vuoden toimialaosaaminen varmistaa erinomaisen asiakaskokemuksen sähkö- ja vesiasiakkaille

#6 Lupaamme, että asiakaspalvelun hinta-laatusuhde paranee vähintään 10%. Kustannukset alenevat vähintään -10% (sama sisältö&volyymi).

#7 S2B on joustava kumppani, joka elää ja kehittyy asiakkaidensa tarpeiden mukaan. Kun maailma ympärillä muuttuu, S2B tukee lisäresursseina kehityshankkeissa ja omaa osaamistaan jatkuvasti kehittämällä.

#8 S2B:lla on valmis testattu sapluuna ulkoistuksen käytännön organisointiin, jossa asiakasyritys pääsee johtamaan asiakkaidensa kanssa käytävää toimintaa ja kiinni asiakasdataan, mutta ulkoistus ei rasita omaa organisaatiota tarpeettomasti.

Kysy lisää mika.vuori ( ) s2benergia.fi tai 044 750 3540